Studeren in Bergen - Reisverslagen van Rebekka van Ingen - WaarBenJij.nu Studeren in Bergen - Reisverslagen van Rebekka van Ingen - WaarBenJij.nu

Studeren in Bergen

Noorwegen lijkt me een super mooi land. Ik ben er nog nooit geweest, maar ik word heel enthousiast van alle foto's en filmpjes die ik natuurlijk al gekeken heb. Heel anders dan Nederland qua natuur, maar toch niet al te ver weg waardoor vrienden en familie me wel op kunnen komen zoeken.
Vanaf begin augustus tot half december zal ik in Bergen in een studentencomplex wonen, studeren en hopelijk heel veel leuke mensen ontmoeten en vette tripjes maken. Ik moet nog een aantal voorbereidingen treffen, maar ik heb er al heel veel zin in!

Recente Reisverslagen:

20 December 2018

Weer thuis!

12 December 2018

Weekend in het hoge noorden

27 November 2018

Trip naar Oslo

12 November 2018

Eerste tentamen en laatste bezoekje

30 Oktober 2018

Treintrip naar Flåm en bezoekersmaand
Rebekka

Hoi! Ik ben Rebekka. Welkom op deze blog over mijn avontuur in Bergen! Ik ben 21 jaar en ik studeer Algemene Sociale Wetenschappen in Utrecht. Het eerste semester van 2018/2019 zal ik vakken gaan volgen in Bergen, Noorwegen. Ik zit dan in het derde jaar van mijn studie. Omdat ik veel profileringsruimte in mijn studie heb, kan ik veel zelf invullen. Wanneer ik terugkom hoop ik af te studeren. Schrijven vind ik leuk om te doen, daarom hoop ik jullie via deze weg op de hoogte te houden van alles wat ik meemaak! Liefs, Rebekka

Actief sinds 20 Juni 2018
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 7504

Voorgaande reizen:

06 Augustus 2018 - 20 December 2018

Studeren in Bergen

Landen bezocht: